headerphoto
Prem sobre el títol de l'entrada per a veure tots els comentaris.

Jornada: 17 (14/02/2009)






foto: Manresa - Can Parellada (www.cemanresa.com)
El segundo del Natació marcado por Sánchez (foto:X.Martinez)

6 comentarios:

tonia ha dit...

Aclariments sobre els comentaris

Que jo sàpiga ningú està obligat a entrar en aquest blog ni llegir els comentaris que es reflecteixen en el mateix. Per tant, em sembla be que a qui no l’interessi “s’esborri” d’aquest.

En el meu cas, deixar molt clar que ni jugo a periodista, comentarista i molt menys cronista de successos. Simplement m’agrada escriure. I encara més sabent que el meu fill gaudeix llegint les cròniques del seu pare. Però en qualsevol cas, tampoc passa absolutament res si, en moments determinats i des d’aquest blog, exercim de periodistes, cronistes, redactors, fotògrafs, correctors, pitonisos...

No existen más que dos reglas para escribir: tener algo que decir y decirlo. Oscar Wilde.

El meu fill si que veu aquest blog amb mi. Ell no escriu cròniques però si fa les travesses. Es diverteix i s’ho passa d’allò més be. Encara més veient com, jornada a jornada, es manté al capdavant de la classificació.

No vull acabar sense agrair i felicitar a l’Administrador per aquest blog, no només per la seva creació sino també per la seva qualitat i continues millores.

rafa ha dit...

C.E.MANRESA 15 CAN PERELLADA 0

partido tranquilo y sin ninguna complicacion.
Ya son 16 jornadas invatidos y calificamos una temporada memorable donde no ha sido facil ya que hemos tenido que luchar en campos muy complicados ENDEVAN MANRESA POR LA 17.
NOTA:Estoy totalmente de acuerdo con el escrito de tonia ya que desde aqui en manresa se sigue con muncho interes este bloog por munchos usuarios y cuando las criticas son constuctivas se agradecen.
y esperamos seguir disfrutando de todos los comentarios de cada jornada.

Guillermo ha dit...

Natació Terrassa - Junior (2-0)
Duelo entre dos equipos de la parte alta de la clasificación, que no ha defraudado a pesar de lo corto del marcador.
El Junior fue durante todo el partido fiel a su filosofía, practicando un futbol de toque.
El Natació, que jugó con el marcador a favor durante prácticamente todo el partido, se adelantó en la primera parte gracias a un remate por alto de Iván.
En la segunda parte el Natació cedió la posesión del balón a su rival, poniendo a los jugadores de banda a hacer funciones de marcador, jugando los dos centrales como libres. Esta disposición obligaba a los jugadores a hacer un derroche de esfuerzo físico, corriendo detrás del balón. La apuesta táctica podría parecer arriesgada, pero la correcta dosificación de los jugadores unida a una extensa plantilla formada por 12 titulares, le permitieron al equipo mantener su portería a cero y sentenciar con un segundo gol, obra de Sánchez en jugada de contraataque.

Yo también disfruto tanto escribiendo en el blog como leyendo los interesantes comentarios de los demás.
Saludos a todos

tonia ha dit...

Cerdanyola 3 - Sant Cugat 4

El SantCu continua sense oferir un bon joc. Una jornada més els vermells-i-negres han patit més del necessari per vèncer a un Cerdanyola lluitador i molt motivat.
Els locals s'avançaven en el marcador amb un gol de gran qualitat en que el davanter verd i blanc aixecava la pilota sobre la sortida del porter visitant. Minuts més tard, el Sant Cugat empatava el partit (1-1), resultat amb el que s'arribava al descans.
L'inici de la segona meitat començava com la primera. El Cerdanyola dintre del partit i el rival semblava no haver sortit del vestidor. Els locals tornaven a avançar-se en el marcador (2-1). Poc a poc el SantCu entrava en el joc i, en deu minuts, remuntava el partit amb tres gols (2-4).
El Cerdanyola no es donava per vençut i, com va succeir a la primera volta confiava fer-se amb l’empat i, per que no, amb la victòria. Per sort, pels interessos vermells-i-negres no ho van aconseguir, però amb el seu tercer gol, van posar contra les cordes al SantCu que va finalitzar demanant l'hora.

Galindo ha dit...

Gimnástic 2 Sant Quirze 4

Partidazo de los sanquirzenses, en el que un Gimnástic luchador por los primeros puestos de la clasificación no se lo puso nada fácil, ya que en la primera mitad el resultado era de 1 a 1 con un gran gol de Joan.Ya en la segunda mitad se colocaba el Gimnástic otra vez por delante en el marcador pero la insistencia de los jugadores del Sant Quirze por remontar el partido, en una jugada ensayada de saque de esquina empalmaba Gerard un chut imparable introduciendo el balón al fondo de la red colocando el marcador en - 2 a 2. Conforme pasaban los minutos el partido se declinaba a favor del Sant Quirze dominando el centro del campo y realizando varias ocasiones de gol. Llegando al minuto 16 de esta segunda mitad en una jugada que teníamos que haber devuelto el balón al contrario por cortesía, desafortunadamente la convertíamos por obra de Sergi en gol, ya en el minuto 22 sentenciábamos el partido con otro gran gol de nuestro dominador en el centro del campo Raúl. Llegando
al resultado final de 2 a 4.
Felicito a Los chavales del Sant Quirze por su juego en equipo que tras partido tras partido, demuestran un verdadero Fútbol.

Bueno y a los chavales del Gimnástic y a su cuadro técnico.

BAGENC ha dit...

Sant Lorenzo 2 Fruitosenc 7

Compta fins a tres i...