headerphoto
Prem sobre el títol de l'entrada per a veure tots els comentaris.

Jornada: 23 (04/04/08)






Foto del partit Maurina Fruitosenc, on es pot veure el pésim estat del terreny de joc, on els jugadors dels dos equips s´han hagut d´esforçar moltíssim per poder jugar. (foto i comentari de Marta).


5 comentarios:

rafa ha dit...

CERDANYOLA 4 C.E.MANRESA 8

N0 os puedo hacer un resumen del partido ya que no he podido asistir a el y no seria coherente hacer un comentario sin haber visto el partido os dejo el resultado.

Guillermo ha dit...

Natació Terrassa – Sant Cugat (7-2)

Los locales nos obsequiaron con su mejor partido de lo que llevamos de temporada.
Un gran fútbol junto con la motivación extra de enfrentarse a uno de los rivales directos en la clasificación, propiciaron que los goles fueran llegando, uno tras otro, ante la sorpresa de propios y extraños.
Con el gol conseguido por Granado, ya han conseguido ver portería todos los jugadores de campo del Natació, y la verdad, mereció la pena esperar pues se estrenó con un auténtico golazo.
El resto del equipo estuvo a un gran nivel y todos aportaron su granito de arena para conseguir esta gran victoria.
El resto de goles los marcaron: Eric (2 goles), Sánchez (2 goles), Marc y Guillem.
Tras el partido, los entrenadores cumplieron con su promesa y pasaron vestidos por la ducha e invitaron a los jugadores a su particular Vermouth.
Próximo partido “EL DERBI” con la segunda plaza de la clasificación en juego.

¡¡ Como me lo estoy pasando este año !!

BAGENC ha dit...

Maurina 6 Fruitosenc 2

krilin ha dit...

Felicidades a los jugadores del Natacio por el partidazo que nos ofrecieron este fin de semana ante un Sant Cugat que se vio desbordado por el buen futbol de nuestros jugadores.
Desear unas buenas vacaciones de semana santa a todos los que participais en el blog.
ENDAVANT NATACIO!

Esport_i_diversió ha dit...

Mirasol 5 - SQV 4.

Primera part on el SQV va errar diverses claríssimes ocasions amb el marcador 0-0. El MRS s'avançà 1-0 amb un ràpid contraatac (pilota llarga i a córrer...) i, a partir d'aquí la jugada es repetí fins a 5 vegades, acabant la primera part amb un increïble 5-0 pels locals.

A la segona part el SQV va sortit com a la primera, amb molta empenta, i ganes de capgirar el molt enganyós marcador. Aquesta vegada sí que aprofità millor les ocasions però de manera insuficient per culminar la remuntada.

Com l'anterior jornada amb el Junior, el SQV va "nedar per morir a la platja". Això sí, el que queda és la capacitat de lluita, l'esperit de superació i la voluntat de competir.

Compta fins a tres i...